ÿþJeg er hvid.  Så hvide som de kommer. Voksede op i en lille, Crest-hvid by og gik på en lille, Crest-hvid gymnasieskole efterfulgt af et primært hvidt universitet. Men jeg er en sneakerhead. En kommentar, jeg hørte den weekend, var, at jeg så ud, som om jeg var klar til at spille 36 huller, og de havde ret. Jeg havde et par Nike Golf-shorts på, et hvidt Nike Golf-bælte, en Ralph Lauren vaffelskjorte og en Tag Heuer-hat... selvfølgelig med min boldmarkør stadig på kanten. Men jeg er stadig en sneakerhead. (Tak Victor Cruz for at råbe mine Huarache's op den eftermiddag).
Nogle af jer ved, at jeg havde en finger med i skabelsen og modereringen af NikeTalk i dets formative år. I denne første form for "sneaker sociale medier" var vi alle blot et skærmnavn med et givet niveau af viden i kick-spillet. Der var ingen forhåndsbedømmelse, fordi du ikke kunne, medmindre, selvfølgelig, din avatar var et billede af dig Det var dengang, jeg havde tænkt: "Det her er fantastisk. Det er et perfekt fællesskab, hvor alle er lige." Hvorfor? Fordi der ikke var nogen forhåndsvurdering baseret på udseende eller nogen af de andre grunde, jeg skitserede ovenfor.
Nike SB Dunk Low Pro "Blue Marble"-looket vækker en masse snak i gaderne, og rygterne siger, at disse henter inspiration fra 420. Selvom intet er sikkert, er det, vi kan fortælle om Nike SB Dunk Low, at en syrevasket marmoroverdel omslutter hele sneakeren i en isnende blå nuance, og stjæler rampelyset næsten øjeblikkeligt.Mens overdelen arbejder med det syrevaskede marmormotiv, har ensblå farver i pløsen og ydersålen. Indersålerne vises i rød og har en grafik af et spænde, som formentlig hænger sammen med temaet på en eller anden måde.
Hvid branding, snørebånd og en hvid mellemsål hjælper med at omslutte looket sammen med rasta-striber langs hælen. Forvent, at disse snart lander hos udvalgte Nike-forhandlere, og tjek tilbage med os senere for nærmere detaljer. Han bemander portene ved Castle Black, som er dækket af sne, så han har åbenbart brug for sneakerstøvler. Han kunne sagtens vælge nogle Timbs, men jeg synes, Nike Air Max 90 Sneakerboot 'Blackout' er mere dope. Om han bare patruljerer Mur til wildlings eller smadre i ansigtet på nogle hvide vandrere, han vil gøre det med stil.
alt dette ændrer sneaker-landskabet, som vi kender det lige nu? Hvem ved, men det er noget at tænke over, gætter jeg på... Ved første øjekast tror du måske, at Nike er bange for at se KD i Golden State-farver, især efter at have etableret sådan en meget stærk og loyal fanbase i Oklahoma City. Han holder fast i et hold, der slog hans tidligere hold, og hvis bedste spiller har en ret interessant historie med Nike. Ikke nok med det, men nogle af KD's mest mindeværdige sneakers har direkte bånd til OKC, især hans N7-udgivelser.
kort Derrick Rose og adidas-oprøret for et par år tilbage, og LeBron bragte swoosh'en, uanset hvor han gik. Det så ud til, at Oakland, San Francisco og resten af det nordlige Californien skulle være en Under Armour-by i det næste årti eller deromkring. Nu er det ikke så sikkert, og vi kan drage fordel af konkurrencen. Jeg rocker ikke disse, fordi de ligner gamle damesko ... men hey, de er gode nok til bare at rokke rundt i huset - hvilket måske er den eneste gang, jeg ville glide ind i disse. (Ingen skygge over for Nike, eller nogen, der er fan af disse).