menuMENUHledat

Tesla v praxi XII: Zimní řízení v Tesla Model S

24.12.2015 07:00 | Autor: BP | Zdroj: teslamotors.com

Trakce na zledovatělých cestách

Jedna z nejpozoruhodnějších věcí na řízení Modelu S na dálnici je, že jsme všichni čtyři mohli vést zcela normální rozhovor. Protože Model S je prostě tichý. V ostatních autech bývá problém pokud sedíte vepředu, říct něco pasažérům vzadu. Zvlášť na zasněžené cestě. Navzdory zledovatělé vozovce jsme se ale slyšeli perfektně a já měl navíc pocit, jako bych jel po suché, normální silnici. Trakce byla neuvěřitelná! Vyzkoušel jsem i prudké zastavení, což mělo za následek okamžité zastavení v přesné lajně. Nikdy jsem neřídíl auto s pohonem na všechny čtyři, které by se s tím mohlo porovnávat. I když silnice nebylazrovna ideální, vyšplhat se do hor problém nepředstavovalo.

Předehřání Modelu S pomocí aplikace na dálku

Po perfektním dnu lyžování bylo na čase jet domů. V lyžařském středisku nebyla žádná možnost auto dobít, takže zůstalo na parkovišti a pěkně mrzlo. Žádný problém, než jsme se vrátli, předehřál jsem sedadla i vnitřek vozu na dálku pomocí Tesla aplikace. Takžekdyž jsme se vrátili, bylo uvnitř pěkně teplo.

Supercharger plus káva

Na cestě domů jsme se znovu zastavili u Superchargeru v Canmore. Jak se ukázalo, ranní zastávka byla celkem zbytečná. Kilometry mi nechyběly. Do Canmore bych dojel i s rezervou dalších 60 kilometrů. Navíc cesta na hory byla náročnější, než cesta zpět, už proto, že to bylo do kopce. Plus prudký vítr, který dojezdu také nepřidal. V Canmore si vždy dáváme rychlou kávu, a proto jsme to udělali i tentokrát. Za tu chvilku se auto dobilo dostatečně, abych dojel domů a ještě mi zbyla kapacita.

 

Nahoru