menuMENUHledat
banner

Tag: Německo

KRÁTKÉ ZPRÁVY

DOPORUČUJEME

KRÁTKÉ ZPRÁVY

Zveřejněno: 15.10.2018
Evropa dále přiškrcuje emise. Elektromobily chce co nejdříve!

Evropa dále přiškrcuje emise. Elektromobily chce co nejdříve!

Evropská unie chce vidět na svých silnicích elektromobily co nejdříve. I proto nadále zpřísňuje normy vyprodukovaných emisí. Do roku 2030 o 35%.

ZOBRAZIT CELÝ ČLÁNEK

ELEKTROMOBILITA

Ford získal gigantický kontrakt na elektrododávky, vyvine je s německou poštou

Ford získal gigantický kontrakt na elektrododávky, vyvine je s německou poštou

Deutsche Post, německá pošta patřící do skupiny DHL, chce mít do roku 2050 nulové emise. Klíčovou součástí této strategie je masivní využití elektromobilů. Ty využívá Deutsche Post i nyní. Vyvinula si kvůli tomu vlastní malé dodávky a elektrokola. Teď k nim přibude velká elektrododávka s šasi Transitu, kterou spolu s ní vyvine a vyrobí Ford.

TESLA MOTORS

Německo projednává zákon, který povolí autonomní vozidla na silnicích

Německo projednává zákon, který povolí autonomní vozidla na silnicích

Německý parlament jedná o změně existujícího zákona, který zakazuje autonomní vozidla. Strany se dohodly, že v budoucnu povolí plně autonomní řízení na německých silnicích.

KRÁTKÉ ZPRÁVY

Německá pošta bude mít do roku 2050 nulové emise, pomohou elektromobily i kola

Německá pošta bude mít do roku 2050 nulové emise, pomohou elektromobily i kola

Deutsche Post, která patří pod DHL, se chystá pro největší změnu ve své historii od znovusjednocení Německa. Její generální ředitel Frank Appel ve čtvrtek představil misi společnosti do roku 2050. Emise CO2 se mají snížit na nulu. A nebudete se stačit divit, jak toho chce Appel docílit! Vše mají obstarat dodávky s dojezdem max. 80 km a metráková elektrokola!

KRÁTKÉ ZPRÁVY

Němci příští rok zprovozní na dvou úsecích dálnic „trolejtrucky“

Němci příští rok zprovozní na dvou úsecích dálnic „trolejtrucky“

Trolejbusy nejsou žádnou novinkou. Již dlouhé desítky let odvádějí zplodiny z městské hromadné dopravy daleko za město, do elektráren. U „trolejtrucků“ je základní idea jiná, zajistit elektrický provoz na dálkových trasách (podobně jako např. u elektrifikovaných železnic) s tím, že celkové exhalace elektrického pohonu jsou výrazně nižší než u toho dieselového (stejně jako u železnice). A přesně na tom teď intenzivně pracují v Německu. První dva úseky zprovozní příští rok.

NAČÍST DALŠÍ...
Nahoru