menuMENUHledat

Reportáž o cestě Teslou do Ženevy, 4.díl

07.04.2016 14:00
Reportáž o cestě Teslou do Ženevy, 4.díl

Přinášíme čtvrtou část reportáže od Dominky Domancové o cestě jejího kamaráda Dominika s přítelkyní do Ženevy.

Minulý díl přinesl několik perliček z návštěv Superchargerů cestou na populární autosalon. V aktuálním článku už naše dvojice dorazila na místo a hned zkraje návštěvy autosalonu se jim podařilo „vetřít“ do nové Tesly Model X. A jelikož to byl jejich první den v Ženevě, více husarských kousků už ani neměli v plánu učinit. Jejich zážitky z autosalonu se dozvíte v některém z našich dalších článků.

Nabíjení u Superchargeru v technickém parku

Po prvním dnu v Ženevě se naše dvojice vydala přenocovat do Lyonu. Ještě ale zbývalo se někde nabít. Oproti očekávání ale přímo v Ženevě žádný Supercharger není. Lidé z Ženevy jezdí k Superchargeru až za hranice do Francie. Supercharger je za branami technického parku a abyste se za tyto brány dostali a mohli se nabít, musíte zadat speciální kód, který je viditelný pouze na navigaci uvnitř vaší Tesly.

Nabití proběhlo úspěšně a posádka Tesly se mohla vypravit do hotelu v Lyonu. Po telefonu se ještě podělili o pár dalších perliček z uplynulého dne. Pamatujete si z minulého dílu Supercharger u městečka Frasses? Tak tam je kromě možnosti nabít si Teslu také velké obchodní středisko, kam se mohou jít projíždějící posádky občerstvit, popřípadě se podívat po oblíbených obchodech.

Zákazníci Tesla, kteří fungují současně i jako obchodní zástupci?

Protože se jedná o obchodní centrum v přímém sousedství se Superchargery, tak i zde se Tesla rozhodla podpořit oblibu svých vozů. U vchodu do centra je vystavená Tesla a u ní jsou umístěny stovky malých formulářů, kam každý zvědavec může vyplnit své kontakní údaje. Následně se mu ozve Tesla Store v blízkosti jeho bydliště s nabídkou testovací jízdy.

Výhoda je i to, že případní zájmeci o koupi Tesly, kteří se zde registrují se díky Superchargerům mohou rovnou vyptat na zkušenosti stávajících majitelů Tesel. Celkem chytrá strategie, udělat ze svých zákazníků i své “obchodní zástupce“ . 

Nahoru